19. 5. 2012

NEW IN

V pátek jsme jely s kamrádkama nakupovat, jsem strašně nadšená, protože jsem si koupila vše co jsem chtěla a navíc jsem se mohla odreagovat od všech písemek, co jsem psaly! :/
PS: odkaz na skvělou giveaway u RUBY a u ANNY! :)

            

5 komentářů:

  1. jaaj veľmi tmavé obrázky...nevidím farbu laku...pritom je určite krásny...
    ten krém na ruky vyzerá pekne 8)

    OdpovědětVymazat
  2. lak je určite krásny,čítala som o lakoch od rimmelu len dobré veci,vraj majú naj štetec

    OdpovědětVymazat
  3. veci vyzeraju zaujimavo, laky od rimmel mám a som s nimi veľmi spokojná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za sdílení mé giveaway a za krásný komentář u ní:) Ráda bych ti to okomentovala přímo na blogu, ale nechci riskovat, že by random.org vybral mě a já giveaway vyhrála:D
    Jinak hezké úlovky!!;)

    OdpovědětVymazat
  5. to tričko vypadá moc pěkně :) ta řasenka na poslední fotce je super, měla jsem jí a byla jsem spokojená :) těším se na recenze :)


    PS: Sledovala jsi mě na blogu My dream,My life,Myself a ted mám nový blog,
    tak budu ráda, když mě budeš sledovat právě tam:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat