21. 4. 2012

GIVEAWAY

Přichystala jsem si pro vás menši giveaway, jedná se o naušnice, které jsem sama vyráběla, doufám, že se aspoń trošku líbí :)

Pravidla:
1. Být mým pravidelným čtenářem
2. Potěšíte mě, když mi do komentářů napíšete, co se vám na mém blogu líbí a co vám tu chybí (nepovinné)
3. Na svůj blog dejte odkaz na tuto giveaway 
4. E-mail
5.  Do komentaře napsat dvoje naušnice které byste chtěly vyhrát

Výherci budou dva a giveaway ukončím za měsíc, tedy 21.5. 2012

 I'm sorry but this giveaway is only for Czech and Slovak followers. 

 HODNĚ ŠTĚSTÍ

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám blog,takže si tam nemůžu dát ten odkaz.
    Ale tvůj blog se mi hodně líbí a sleduji ho :)
    přála bych si vyhrát ty první a druhé náušnice :)
    Uninkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Giveaway som zdieľala na fb tu- http://www.facebook.com/#!/pages/diytutorialslizzyblogspotcom/144814778941964 Dúfam,že nevadí že to nebolo na blogu.
    Páči sa mi tu jednoduchý design,to je hlavné,čo ma prvé zaujme a čo si prvé na blogu všimnem :) Páčia sa mi prvé a druhé náušnice,no všetky sú veľmi pekné.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám tiež blog, takže tvoj odkaz nemám kam dať:/
    Tvoj blog sa mi veľmi páči, prešla som si všetky články, design je jednoduchý a zaroven užasny! :)
    páčia sa mi najviac tretie nausnice. ;)

    niki.1997@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. design je jednoduchý čo sa mi páči, ale aj tak by sa mi páčilo niečo napr v záhlaví niečo čo by to trošku rozjasnilo a oživilo
    neviem či teda bude platiť moja účasť keďže ja blog nemám ani sa nechystám mať, ja rada len čítam iné blogy nemám kde zverejniť súťaž
    páčia sa mi prvé a druhé náušnice, pierkové ešte nemám žiadne takže by sa hodili :)
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat